بلاگ جهانی

انواع مطالب در اینترنت

بلاگ جهانی

انواع مطالب در اینترنت

تو این سایت قرار است درمورد همه چیز تو اینترنت صحبت کنیم.

۲۳
بهمن ۰۰

بازی کردن بهترین راه شروع یادگیری کودکان است. بچه ها عاشق کشف و یادگیری چیزهای جدید در مراحل اولیه زندگی خود هستند. ما به عنوان والدین خانه هایمان را پر از اسباب بازی هایی می کنیم که عزیزانمان دوست دارند آن ها را بپرستند و با آن ها سرگرم شوند. اما آیا می دانستید که تشویق فرزندتان به بازی با اسباب بازی های فعالیت آموزشی می تواند به رشد فکری و حرکتی او کمک کند؟

معرفی اسباب‌بازی‌های آموزشی و فعالیت بدنی در مراحل اولیه رشد کودک باعث تقویت حواس، تخیل و افزایش مهارت‌های اجتماعی او شده است.

چرا والدین باید روی یادگیری اسباب بازی و بازی کودکان سرمایه گذاری کنند؟

"کودک من به اندازه کافی در مدرسه اش یاد می گیرد. من نمی‌خواهم فرزندم هنگام بازی فشار یادگیری را احساس کند.»

به عنوان یک والدین، اینها ممکن است همان افکاری باشد که در حال حاضر دارید. اما، اجازه دهید آن را برای شما روشن کنیم. بچه ها ذاتاً سریع یادگیرند و ناظران عالی هستند. این به شما بستگی دارد که چگونه به توانایی یادگیری ذاتی آنها کمک می کنید و آنها را برای شکل دادن به آینده ای بهتر شکل می دهید. اسباب‌بازی‌های فعالیت آموزشی لزوماً آنهایی نیستند که حروف یا اعداد روی آنها وجود دارد. بلوک های رنگارنگ و پازل های جذاب نیز اسباب بازی های آموزشی هستند.

همچنین، لازم نیست نگران فشاری باشید که این اسباب‌بازی‌های آموزشی ممکن است به فرزندانتان وارد کنند. این اسباب‌بازی‌های آموزشی بی‌نقص به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بچه‌های شما به دلیل سرگرمی‌هایی که دارد، متوجه نمی‌شوند که در حال یادگیری هستند. هدف از اسباب بازی های آموزشی ترویج یادگیری از طریق بازی است.

هیچ محدودیت سنی برای آشنایی کودک با اسباب بازی های آموزشی وجود ندارد. نوزادان، کودکان نوپا، پیش دبستانی و بچه های بزرگتر، همه به یک اندازه از این اسباب بازی ها سود می برند. والدین نیز باید وقت خود را در انتخاب اسباب بازی های مناسب سن برای فرزندان خود صرف کنند.

آلات موسیقی، اسباب‌بازی‌های ارتباطی، پازل‌های اره منبت کاری اره مویی آسان، اسباب‌بازی‌های حیله‌گر، جعبه‌ها، بلوک‌ها و اسباب‌بازی‌های لباس‌پوش از بهترین اسباب‌بازی‌های رشدی هستند که خلاقیت و مهارت‌های حل مسئله را در کودکان القا می‌کنند. درک علاقه فرزندتان و مراحل رشد او به شما در انتخاب اسباب‌بازی‌ها و بازی‌های آموزشی مناسب برای کودکانتان کمک می‌کند.

مزایای اسباب بازی های فعالیت آموزشی
ما به شما توضیح خواهیم داد که در چه زمینه هایی فرزند شما از استفاده از اسباب بازی های آموزشی بهره مند می شود.

1. افزایش توسعه موتور

اسباب بازی های آموزشی با رشد مهارت های حسی حرکتی در کودکان مرتبط است. نورها و صداهای رنگارنگ و پر جنب و جوش حس بینایی را در کودکان کوچک تقویت می کند. اسباب‌بازی‌ها و فعالیت‌های حرفه‌ای مهارت‌های حرکتی ظریف را در بچه‌های بزرگ‌تر بهبود می‌بخشد. این امر باعث ارتقای شخصیت و مهارت های ارتباطی بهتر در کودکان می شود.


2. افزایش ضریب هوشی و ارتقاء مهارت های حل مسئله
اسباب‌بازی‌های آموزشی و رشدی با حفظ بهتر حافظه، هماهنگی و افزایش سواد باعث افزایش سطح IQ کودک شما می‌شوند. کودکان در یادگیری اسباب بازی ها و بازی ها به چالش کشیدن ذهن آنها کمک می کند. به عنوان مثال، وقتی کودک بلوک ها را روی هم می چیند اما نمی تواند آنها را متعادل کند، می بیند که همه آنها تکه تکه می شوند.

مثال دیگر بازی پازل است. کودک باید تمام انرژی و توجه خود را برای حل معماها متمرکز کند. با گذشت زمان، این چالش‌ها به ذهن آن‌ها کمک می‌کند تا مهارت‌های حل مسئله بهتری رشد کند.

3. هوش اجتماعی و عاطفی را توسعه دهید
شما می توانید درست در خانه فرزندتان را به یک موجود اجتماعی تبدیل کنید. با اسباب‌بازی‌های آموزشی، بچه‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند، احساسات را درک می‌کنند و همدلی پیدا می‌کنند. این اسباب‌بازی‌ها کودک شما را در موقعیت‌های اجتماعی مختلفی قرار می‌دهند که شامل اشتراک‌گذاری، رهبری، مراقبت، انتظار و غیره است.

4. تمرکز بهتر و بهبود یافته
از طریق بازی، به کودک خود کمک می کنید تا برای مدت زمان بیشتری روی یک کار تمرکز کند. معرفی زودهنگام اسباب بازی ها به کودک شما کمک می کند تا تمرکز خود را بهبود بخشد. این تاکتیک ساده بعداً در سالهای تحصیلی او مثمر ثمر خواهد بود.

5. القای خلاقیت و تخیل
اسباب‌بازی‌های آموزشی نه تنها یادگیری و رشد را تقویت می‌کنند، بلکه به کودکان شما توانایی تفکر خلاق را نیز می‌دهند. این اسباب بازی ها دارای بازی هایی هستند که تخیل خلاق را در کودک شما القا می کنند. شما خواهید دید که فرزندانتان از مهارت های خلاقانه خود استفاده می کنند و چیزی زیبا از آن می سازند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۳
مرجع کسب و کار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی