بلاگ جهانی

انواع مطالب در اینترنت

بلاگ جهانی

انواع مطالب در اینترنت

تو این سایت قرار است درمورد همه چیز تو اینترنت صحبت کنیم.

۲۴
بهمن ۰۰

وقتی به بازسازی آشپزخانه فکر می کنید، یک سوال که احتمالاً پیش می آید این است که "تعمیر مجدد من چقدر طول می کشد؟" تعیین تاریخ اتمام هر پروژه بهسازی خانه شامل ملاحظات مختلفی است و البته، هیچ دو بازسازی آشپزخانه مشابه نیستند.

برای یک صاحب خانه معمولی، درک کمی بیشتر در مورد محدوده کلی کار پروژه آنها به تخمین دقیق تری از زمان مورد نیاز برای تکمیل کار منجر می شود. برخی از سوالاتی که صاحبان خانه می توانند قبل از شروع سفر بازسازی آشپزخانه خود با آنها شروع کنند:

چه سبک آشپزخانه ای را بازسازی می کنید؟ و چه سبک آشپزخانه ای می خواهید؟
آیا قصد دارید چیدمان آشپزخانه موجود خود را حفظ کنید یا قصد دارید آن را تغییر دهید؟ به کانترها، قسمت های آماده سازی، ذخیره سازی و غیره فکر کنید.
آیا لوله کشی فعلی شما در جای خود باقی می ماند؟ در مورد ارتقاء الکتریکی چطور؟ فراموش نکنید که نور و/یا وسایل جدید را در نظر بگیرید.
هنگامی که یک مشاوره رایگان طراحی را با کیچن مجیک برنامه ریزی می کنید، کارشناسان ما به شما در هر مرحله از فرآیند کمک خواهند کرد. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا مواد، پالت رنگی عالی را انتخاب کنید، و همچنین شما را از طریق تمام گزینه‌های خود برای به‌روزرسانی کابینت، میز، پشتی، کفپوش و موارد دیگر راهنمایی می‌کنیم.

بازسازی آشپزخانه

برای مرجع، در زیر ما دو سناریوی متداول بازسازی آشپزخانه را ارائه کرده‌ایم تا به شما کمک کند در مورد اینکه چقدر زمان برای تکمیل بازسازی آشپزخانه خود نیاز دارید، ایده بگیرید.

اگر قصد دارید یک بازسازی کامل در طراحی آشپزخانه خود داشته باشید، کابینت های سفارشی یک انتخاب عالی برای کمک به شما در دستیابی به ظاهر کاملاً جدید و عملکرد کارآمدتر است.

کابینت های سفارشی را می توان در حدود 10 روز کاری تکمیل کرد و یک کانتر جدید را می توان در حدود یک هفته پس از قالب بندی آن نصب کرد (توصیه می کنیم پس از نصب کابینت های جدید، قالب کانتر خود را برنامه ریزی کنید). هر گونه کاشی، کفپوش و سایر لوازم جانبی معمولاً ظرف چند روز قابل نصب هستند.

اگر به چیدمان فعلی آشپزخانه خود علاقه دارید، اما می خواهید ظاهری شبیه به جدید داشته باشید، به بازسازی کابینت فکر کنید. می‌توانید با به‌روزرسانی جعبه‌های کابینت موجود، هم در زمان و هم در هزینه صرفه‌جویی کنید، به‌علاوه همچنان درب‌ها و کشوهای کابینت جدید خواهید داشت! پس از شروع نصب، صاحبان خانه می توانند انتظار داشته باشند که بازسازی کابینت در حدود یک هفته تا 10 روز تکمیل شود. آشپزخانه های کوچکتر را می توان در کمتر از 3 تا 5 روز بازسازی کرد.

در هر دو حالت فوق، صاحبان خانه می توانند سبک و رنگ کابینت آشپزخانه خود از جمله سخت افزار جدید را تغییر دهند. اگر کیچن مجیک را برای بازسازی آشپزخانه خود انتخاب کنید، تیم ما هر نصب مواد را در روزهای متوالی برنامه ریزی می کند تا کل زمان مورد نیاز برای پروژه شما را کاهش دهد. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم آشپزخانه خود را در زمان کمتر، با استرس کمتر و با ارزشی شگفت‌انگیز به طور کامل متحول کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۴
مرجع کسب و کار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی