بلاگ جهانی

انواع مطالب در اینترنت

بلاگ جهانی

انواع مطالب در اینترنت

تو این سایت قرار است درمورد همه چیز تو اینترنت صحبت کنیم.

۱۰ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۰
آذر ۰۰

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی بعدازظهر امروز در همایش بزرگداشت روز جهانی معلولان که با حضور سیدجواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت امکانات ویژه معلولان در شهرهای استان قزوین قابل قبول نیست و شهرها برای زندگی اجتماعی این قشر باید مناسب‌سازی شوند.

هیچی دیگه همین! زندگی برای ما که تو قزوین هستیم سخت هست و دیگه وای به حال معلولین عزیز که هیچکس به صدای اونها گوش نمیده. واقعا کاش فکری بشه براشون. نه حمل و نقل درست نه چیزی...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۰۰ ، ۰۹:۵۵
مرجع کسب و کار
۱۵
آذر ۰۰

سوته کش؛ بهشتی ناشناخته

در فصل بهار آب و هوای کاملاً معتدل و بارانی دارد و تفرج گاه مردم در بهار و تابستان است.

به گزارش صبح قزوین ،سوته کش یکی از روستاهای استان قزوین در ۳۶کیلومتری شمال استان قزوین می باشد.
این روستا از نظر آب و هوایی، سرد کوهستانی می‌باشد.
دارای ۵۲۰ تن سکنهمی باشد.
آب آن از چشمه سار است.
محصولات عمده این روستا گردو و گیلاس و آلباولو می‌باشد اما درخت‌های توت فندق سیب سیاه توت و زالزالک و.
.
.
هم به مقدار زیاد در آن دیده  می‌شود.
این  روستا در فصل بهار آب و هوای کاملاً معتدل و بارانی دارد.
موقعیت این روستا در کنار روستاهای اسبمرد و کش اباد قرار دارد و تفرج گاه مردم در فصل بهار و تابستان می‌باشد.
زبان اهالی این روستا به صورت تاتی  می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۰۰ ، ۱۲:۲۳
مرجع کسب و کار
۱۳
آذر ۰۰

پویش سرعتِ 30 با هدف حفاظت از کودکان در برابر سوانح رانندگی در شهر قزوین به اجرا درآمد.

به گزارش خبرگزاری منبع از قزوین؛ پویش سرعتِ 30 با هدف حفاظت از کودکان در برابر سوانح رانندگی در معابر درون‌شهری، در شهر قزوین به اجرا درآمد.

شیما زرآبادی‌پور، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین در این خصوص اظهار کرد: هدف از این پویش، کاهش سرعت وسایل نقلیه تا حداکثر 30 کیلومتر بر ساعت در معابر محدوده‌هایی همچون بوستان‌ها است که کودکان در آن تردد بیشتری دارند.

او افزود: این پویش همزمان به هفته ایمنی حمل‌ونقل و یادمان قربانیان تصادفات رانندگی در شهر قزوین به اجرا درآمد و طیف‌های مختلفی با شرکت در آن از رانندگان وسایل نقلیه خواستند سرعت 30 را در محدوده‌های یاد شده مد نظر داشته باشند.

او از شهروندان خواست تا در تمام ایام سال سرعت 30 را به خاطر داشته باشند تا شهر، محلی ایمن برای تردد کودکان باشد.

همشهری های قزوینی، نظرتون چیه؟ راستش من که ندیدم :} شما اگر دیدید تو قزوین بگید ما هم بدونیم کجا بوده :)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۰۰ ، ۱۴:۱۱
مرجع کسب و کار
۱۱
آذر ۰۰

سلام دوستان قزوینی، حالتون چطوره؟

داشتم وبگردی میکردم و یک سایت رو دیدم که برای من خیلی جالب بود. در واقع کارش معرفی کسب وکارهای استان قزوین بود که خب من ندیده بودم چنین سایتی رو تا به حال. داخلش که گشتم دیدم یه بخش داره که شما میتونی کسب و کارت رو اونجا معرفی کنی و بعد از تایید داخل سایت نمایش داده میشه.

تو این شرایط به نظرم این سایت خیلی میتونه به دیده شدن کسب و کارها کمک کنه و به نظرم معرفی کسب و کارهای قزوین چیزی بود که قزوین تور اون رو ارائه کرد و خیلی به درد کسب و کارها میخوره. نظر شما چیه تا حالا این سایت رو دیده بودید؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۰۰ ، ۰۸:۳۷
مرجع کسب و کار
۱۰
آذر ۰۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دقایقی پیش زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، حوالی زرین رود در مرز استان‌های قزوین، همدان و زنجان را لرزاند.

بر اساس اطلاعات اولیه منتشر شده از سوی مرکز لرزه‌نگاری کشور وابسته مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین‌لرزه در ساعت ۱۸و ۳۶ دقیقه در حوالی زرین رود در مرز استان‌های قزوین، همدان و زنجان رخ داده است.

گزارش مقدماتی زمین‌لرزه:

بزرگی: ۴.۵
محل وقوع: مرز استان‌های قزوین، همدان و زنجان - حوالی زرین رود
تاریخ و زمان وقوع به وقت محلی: ۱۴۰۰/۰۹/۰۹، ۱۸:۳۶:۰۰
طول جغرافیایی: ۴۸.۷۹
عرض جغرافیایی: ۳۵.۷۶
عمق زمین‌لرزه: ۱۰ کیلومتر

نزدیک‌ترین شهرها:
۲۷ کیلومتری زرین رود (زنجان)
۳۵ کیلومتری دمق (همدان)
۴۲ کیلومتری شیرین سو (همدان)

نزدیک‌ترین مراکز استان:
۱۰۵ کیلومتری زنجان
۱۰۹ کیلومتری همدان

 

سالمید دوستان :| ؟ واقعا من لرزیدمممممم. دوستان قزوینی حالتون چطوره؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۰۰ ، ۰۹:۲۱
مرجع کسب و کار
۰۹
آذر ۰۰

چند وقت پیش داشتیم با خودم فکر میکردم که نزدیک بودن به شهر تهران چه مزایایی داره؟ اما واقعا هرچی بیشتر فکر کردم دیدم نزدیک بود شهرت به پایتخت هیچ مزایی نداره که هیچ حتی زندگی رو برات بدتر میکنه! حالا چطور؟ در ادامه میگم.

امکانات

خب همینطور که شاهد هستید امکانات زندگی تو قزوین در مقایسه با تهران حتی شوخیه! مترو؟ بی آر تی؟ فرودگاه؟ هیچی واقعا. از لحاظ سطح پزشکی هم که دیگه نگم براتون.

 

هزینه

اصلا این همه غر زدم که به این برسم. وقتی شما تنوع محصول نداری و خدمات خوبی هم نداری اما قیمت ها در سطح تهران!! خب نزدیک بودن به تهران اگر قیمت مشابه اونجاست چرا خدمات اونجا رو نداریم؟! این موضوع واقعا من رو عصبی میکنه!

 

شما دوستان ساکن قزوین چطور با این موضوع کنار میایید؟ قزوین واقعا شهر مظلومی هست (:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۰۰ ، ۰۹:۴۰
مرجع کسب و کار
۰۸
آذر ۰۰

مسئول دبیرخانه کمیته مناسب‌سازی استان قزوین گفت: ما به‌عنوان کمیته مناسب‌سازی از زیرگذر راه‌آهن بازدید انجام دادیم و نامه‌ای مبنی بر لزوم مناسب‌سازی زیرگذر ارسال کردیم و قول مساعد داده شد، اما به دلیل اینکه اعتبار زیادی موردنیاز است هنوز بعد گذشت سه سال اتفاقی نیفتاده است، خرید آسانسور یا نصب بالابر مستلزم هزینه است و راه‌آهن باید این اعتبار را تأمین کند.

فرهاد طاهرخانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت مناسب‌سازی راه‌آهن قزوین، گفت: کمیته مناسب‌سازی استان قزوین با ریاست استاندار و دبیری مدیرکل بهزیستی استان مشغول به کار است که از زیرمجموعه‌های تخصصی متشکل از کارشناسان فنی، استانداری، بهزیستی و راه و شهرسازی تشکیل‌شده است.

وی افزود: این کمیته‌ها در بازه زمانی مشخص از معابر، سازمان‌ها و پروژه‌های شهری در حال ساخت بازدید و مشکلاتی که در حوزه مناسب‌سازی باشد را احصا و برطرف می‌کنند، یکی از مواردی که در این کمیته بررسی‌شده، مناسب‌سازی زیرگذر ایستگاه راه‌آهن قزوین است.

مسئول دبیرخانه کمیته مناسب‌سازی استان قزوین اظهار کرد: سه سال پیش بازدید از راه‌آهن صورت گرفت و مشکلات موجود را بیان کردیم، مواردی مانند تعبیه سرویس بهداشتی فرنگی ویژه سالمندان و معلولین پیگیری و حل شد، اما مسئله دسترسی راه‌آهن به‌ویژه بحث زیرگذر همچنان دارای مشکل است اگرچه مدیر وقت راه‌آهن قول داد که این مانع رفع شود.

وی تأکید کرد: مسافرانی که قصد استفاده از خط ۲ راه‌آهن قزوین را دارند باید از زیرگذر استفاده کنند، با توجه به فضای در نظر گرفته‌شده زیرگذر دارای پله‌های بسیار زیادی است و هیچ مسیری برای گذر معلولین، سالمندان، زنان باردار و حتی حمل چمدان و کالسکه در نظر گرفته نشده است، عبور از این زیرگذر برای افراد دارای مشکل جسمانی بسیار سخت و گاهی غیرممکن است.

خب درست کنید دیگه آخه چیه اینکه بهش توجهی نمیشه؟ دوستان کسی آشنایی داره تو ادارات نامبرده که یه آماری بگیره برای کارهایی که گفته شده؟ داستان داریمان (:

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۰۰ ، ۱۴:۵۶
مرجع کسب و کار
۰۷
آذر ۰۰

اخبار آبیک - قزوین- رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین گفت: بمنظور ایجاد اشتغال برای جوانان، تقویت نشاط اجتماعی و خدمت رسانی آسان به شهروندان طرح کسب وکار سیاربرای جوانان در قزوین عملیاتی شد.

وحید مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص حمایت از کسب و کارهای جدید و اسان و اجرای ایده‌های جدید برای اشتغال جوانان و ایجاد نشاط در شهر اظهارداشت: بررسی‌های آماری نشان می‌دهد به دلایل مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مردم استان قزوین زیاد شاداب نیستند و باید همه تلاش کنیم تا با اجرای طرح‌های نشاط آور بتوانیم این افسردگی را کاهش دهیم.
مقدم تصریح کرد: در کنار فعالیتهای فرهنگی که از سوی نهادهای مختلف شهری انجام می‌شود باید بتوانیم با کارهای تاثیرگذار و مستمر که امیدآفرینی کند به نشاط جامعه کمک کنیم و در این راستا از ایده‌های جدید استقبال می‌کنیم.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۰۰ ، ۱۱:۰۶
مرجع کسب و کار
۰۶
آذر ۰۰

قَزوین یکی از شهرهای ایران است که در قسمت مرکزی این کشور واقع شده و در گذشته برای مدتی پایتخت ایران نیز بوده‌ است. شهر قزوین، مرکز استان قزوین، در بلندای ۱٬۲۷۸ متری از سطح دریا واقع شده‌ است. تاریخچه و ریشه شهر قزوین به دوران ساسانیان باز می‌گردد زمانی که به دستور شاپور پادشاه ساسانی رونق یافت. قزوین شاه‌راه اقتصادی جاده ابریشم، سال‌ها محل گذر تجار و بازرگانانی بود که کالاهای خود را از شرق به غرب می‌بردند. قزوین در زمان حکومت صفوی ۵۷ سال پایتخت ایران بوده و از همین رو دارای اماکن و موزه‌های تاریخی بسیاری است. قزوین پایتخت بزرگ خوشنویسی ایران است و از جمله خوشنویسان معروف خط پارسی می‌توان به میرعماد قزوینی اشاره کرد. قزوین از نظر تعداد اثر تاریخی رتبه نخست در ایران و سوم در جهان را دارد، که از این آثار کهن و باستانی گوناگون می‌توان کاروان‌سرای سعدالسلطنه، مسجد جامع قزوین، میمون قلعه، حمام قجر، آب انبار سردار، پیغمبریه، کاخ چهل‌ستون، امامزاده حسین و خیابان سپه (اولین خیابان ایران) نام برد.

منبع: ویکی پدیا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۰۰ ، ۰۹:۱۲
مرجع کسب و کار
۰۴
آذر ۰۰

سلاااااام به همه دوستان قزوینی

حالتون چطوره؟ این سایت رو تازه راه اندازی کردیم و هدف من هم ارائه مطالب مفید درمورد شهر قزوین هست. اول بگید از کدوم محله هستید؟ راه آهن؟ (: پونک؟ :) ولیعصر؟ (: آخ آخ! مهم نیست از کجایید و شغل شما چیه. چون قراره تو این سایت اگاهی خودمون رو درمورد قزوین ببریم بالا.

ببم جان حمایت کن بریم بالاااااا!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۰۰ ، ۰۹:۰۴
مرجع کسب و کار