بلاگ جهانی

انواع مطالب در اینترنت

بلاگ جهانی

انواع مطالب در اینترنت

تو این سایت قرار است درمورد همه چیز تو اینترنت صحبت کنیم.

۱۸
ارديبهشت ۰۱

اگر فرزند شما در یک مهدکودک جدید شروع می کند یا به کلاس درس جدید نقل مکان می کند، والدین ممکن است متوجه شوند که ترک کردن فرزندانشان سخت تر از حد معمول شده است. اگرچه همه کودکان اضطراب جدایی را تجربه نمی کنند، اما بسیار رایج است که کودکان هنگام خداحافظی با خانواده خود ناراحت می شوند. اگرچه می‌تواند برای والدین بسیار ناراحت‌کننده باشد، خانواده‌ها باید به خاطر داشته باشند که گذر از اضطراب جدایی در رشد معمولی است. به منظور کمک به فرزندتان در این مرحله رشدی، خانواده ها باید بفهمند که چه چیزی باعث اضطراب جدایی می شود و چگونه ابزارهای مقابله ای را که برای خانواده آنها بهترین کار را انجام می دهد، شناسایی کنند. البته در پست قبلی به این موضوع پرداخته بودیم که چرا اسباب بازی های آموزشی برای کودکان شما مهم است؟

اضطراب جدایی چیست؟

اضطراب جدایی کودکان می تواند توسط عوامل مختلفی ایجاد شود، اما در پایان روز، کودکان زمانی که توسط مراقبان اصلی خود که به آنها اعتماد دارند و با آنها احساس راحتی می کنند، از هم جدا می شوند، اضطراب جدایی را تجربه می کنند. خانواده ها ممکن است این را زمانی تجربه کنند که به سر کار می روند، به مهدکودک می روند یا حتی گاهی اوقات اتاق را ترک می کنند. وقتی می‌خواهید ترک کنید، ممکن است کودکتان بچسبد، شروع به گریه کند یا عصبانی شود.

اضطراب جدایی می تواند از اوایل دوران نوزادی شروع شود و تا سال های پیش دبستانی ادامه یابد، در حالی که برخی از کودکان ممکن است هرگز آن را تجربه نکنند. کودکان همچنین درجات مختلفی از اضطراب جدایی را تجربه خواهند کرد. برای مثال، برخی از کودکان ممکن است آن را زمانی تجربه کنند که والدینشان آنها را ترک کنند، حتی اگر فقط برای رفتن به اتاق دیگری در خانه باشد، در حالی که سایر کودکان ممکن است آن را تنها زمانی تجربه کنند که تغییرات بزرگی در زندگی اتفاق بیفتد، مانند شروع در مدرسه جدید.

چگونه با اضطراب جدایی مبارزه کنیم

تماشای ناراحتی فرزندتان هنگام خروج می تواند برای والدین بسیار ناراحت کننده باشد، اما چند راه وجود دارد که به کاهش اضطراب جدایی فرزندتان کمک می کند.

اگر می دانید که یک تغییر بزرگ که می تواند باعث ایجاد اضطراب جدایی در کودک شما شود، مانند شروع در یک مرکز مراقبت از کودک جدید نزدیک است، آنها را از قبل برای آن آماده کنید. در Educational Playcare، ما خانواده‌ها را تشویق می‌کنیم تا قبل از اولین روز ملاقات خود را برنامه‌ریزی کنند تا فرزندانشان قبل از شروع تمام وقت با محیط و معلمان خود آشنا شوند. این به فرزند شما کمک می کند تا احساس کند بخشی از یک جامعه قابل اعتماد است، که یکی از ارزش های اصلی ما است.
روال های خداحافظی سریع ایجاد کنید. این می تواند چیزی به سادگی یک عبارت خداحافظی زیبا باشد، قرار دادن کودک با کتاب و پتو یا ایجاد یک دست دادن خاص هنگام خروج. هر تصمیمی که گرفتید، سعی کنید خداحافظی خود را کوتاه و شیرین کنید. هر چه مدت طولانی تری بمانید، احتمالاً هنگام رفتن فرزندتان بیشتر ناراحت می شود.
مقاوم باش. هنگامی که یک روال تخلیه را ایجاد کردید، تمام تلاش خود را بکنید تا هر روز در مسیر خود بمانید. در ابتدا ممکن است انجام این کار سخت باشد، اما در نهایت فرزند شما در این مدت انتظار آن را خواهد داشت و ثبات به کاهش اضطراب کودک شما کمک می کند.
به وعده های خود عمل کنید برخی از خانواده ها دوست دارند با گفتن اینکه چه زمانی برمی گردند، به کاهش اضطراب فرزندشان کمک کنند. اگر این کار را می کنید، مطمئن شوید که به قول هایی که به آنها داده اید عمل کنید، زیرا این به ایجاد اعتماد و اطمینان فرزندتان در زمانی که از هم جدا هستید کمک می کند.
برای خانواده ها مهم است که به یاد داشته باشند که تجربه اضطراب جدایی بخشی طبیعی از رشد کودکان خردسال است. اگر در مورد اضطراب جدایی فرزندتان نگرانی دارید، با متخصص اطفال فرزندتان صحبت کنید که می تواند پشتیبانی و منابع بیشتری را ارائه کند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۱۸
مرجع کسب و کار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی