بلاگ جهانی

انواع مطالب در اینترنت

بلاگ جهانی

انواع مطالب در اینترنت

تو این سایت قرار است درمورد همه چیز تو اینترنت صحبت کنیم.

۱۶
خرداد ۰۱

درایر تبریدی نوع خاصی از خشک کن هوای فشرده است که برای حذف رطوبت هوای فشرده که همیشه حاوی آب است استفاده می شود. هر زمانی که کمپرسور هوا را مکش می کند، رطوبت بیرونی را نیز وارد می کند، بنابراین برای محافظت از تجهیزات خود، داشتن یک خشک کن هوای فشرده برای جلوگیری از آسیب احتمالی مهم است.

اما درایر تبریدی چگونه کار می کند و چرا این گزینه خاص را برای تاسیسات ویسکانسین خود انتخاب کنید؟ در اینجا یک بررسی اجمالی است.

آنچه در مورد درایر تبریدی باید بدانید

درایر تبریدی معمولاً از انواع خشک‌کن‌های هوای فشرده استفاده می‌شوند، زیرا به تعمیر و نگهداری زیادی نیاز ندارند، نسبتاً ارزان هستند و کار کردن با آنها آسان است. اگر هیچ الزامات خاصی برای برنامه خود ندارید (مانند نقطه شبنم بسیار کم)، آنها کاملاً خوب کار می کنند. می توانید آن را نصب کنید و پس از آن احتمالاً دیگر نیازی به فکر کردن به آن نیست.

این سیستم با خنک کردن هوا تا حدود سه درجه سانتیگراد کار می کند. در آن نقطه، تمام بخار آب به آب متراکم می شود. سپس آن آب مایع را می توان از طریق یک تله آب ساده از سیستم خارج کرد و پس از آن، هوای سرد دوباره به دمای اتاق گرم می شود. از آنجایی که بیشتر آب متراکم شده و از سیستم خارج شده است، هوای گرم شده به طور قابل توجهی خشک تر از قبل است.

فرآیند خنک سازی مشابه فرآیندی است که در یخچال یا فریزر استفاده می شود. مبرد مایع در یک مدار جداگانه تبخیر می شود و برای خنک کردن هوای فشرده استفاده می شود. با سرد شدن هوا، مبرد گرمتر می شود. مبرد وارد یک کمپرسور کوچک خودش می‌شود، سپس دوباره در کندانسور خنک می‌شود و با وارد کردن هوای بیشتر توسط کمپرسور هوا، این فرآیند بارها و بارها به چرخش ادامه می‌دهد.

درایر تبریدی

عواملی که هنگام خرید درایر تبریدی باید در نظر گرفت

در اینجا فقط چند مورد از مهم‌ترین عواملی که باید هنگام تحقیق در مورد درایر تبریدی بالقوه برای خرید در نظر گرفته شوند آورده شده است:

حداکثر فشار: حداکثر فشار خشک کن باید یکسان یا بیشتر از حداکثر فشار کمپرسور باشد.
دمای ورودی: هر خشک کن هوا حداکثر دمای ورودی مشخص شده خود را خواهد داشت. اگر از این دما تجاوز کنید، ممکن است به بخش هایی از تجهیزات آسیب برساند. برخی از کمپرسورها وجود دارند که ممکن است یک خنک کننده پس از خنک کننده به سیستم متصل باشند، که مطمئن می شود هوای فشرده در محدوده دمایی معقول باقی می ماند.
حداکثر جریان: حداکثر جریان به حداکثر مقدار جریان هوا که می تواند از خشک کن شما عبور کند، اشاره دارد که در اکثر موارد بر حسب لیتر در ثانیه اندازه گیری می شود. اگر خشک کن شما خیلی کوچک است، این می تواند منجر به کاهش قابل توجه فشار هوا شود، زیرا هوا برای عبور از آن مشکل خواهد داشت.
حداکثر دمای اتاق: خشک کن شما کجا قرار خواهد گرفت؟ اگر آن را در یک رام داغ قرار می دهید، این احتمال وجود دارد که بیش از حد داغ شود. شما باید مطمئن شوید که حداکثر دمای کارکرد خشک کن شما می تواند حداکثر دما را در اتاقی که در آن کار می کند سازگاری داشته باشد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد خشک کن های هوای مبرد در ویسکانسین، امروز با شرکت کمپرسور Wenniger تماس بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۱۶
مرجع کسب و کار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی